top of page

Fråga oss

Öppettider alla dagar  08:00-20:00

Stängt: Midsommarafton, midsommardagen, julafton, juldagen, nyårsafton och nyårsdagen.

  • Hur blir jag kund ?
    Kom igång med i-fix home enkelt via denna länk Om du stöter på frågor under registreringen finns vi tillgängliga på chatten för att hjälpa dig. Ställ en fråga via chatten
  • Hur bokar jag en tjänst?
    När du har laddat ner appen är det superlätt att boka en tjänst och få hjälp av våra fixare. Alla våra tjänster bokar man i 3 steg Välj den tjänst du vill boka Välj vilken dag & tid du behöver hjälp Betala med Klarna Ställ en fråga via chatten
  • Hur avbokar jag ?
    Du avbokar enkelt genom att klicka på din "profil ikon" längst ned till höger i appen (se bild) 1. Under kommande fix klickar du på tjänsten du vill avboka. Klicka sedan "avboka" 2. En popup visar information gällande din avbokning. Läs igenom informationen samt bocka för rutan för att avboka. Klicka på länken för att se instruktionsvideon Ställ en fråga via chatten
  • Täcks era tjänster av försäkring ?
    i-fix Home har en försäkring via Trygg Hansa som skyddar både dig som beställande kund och våra Fixare. Försäkringsskyddet består av: Ansvarsförsäkring Täcker skador som inträffar hemma hos den där uppdraget utförs och som Fixaren orsakar under uppdraget. Det förutsätter att Fixaren varit vårdslös och kan anses vara skadeståndsskyldig för det inträffade. Egendomsförsäkring Täcker skada på egendom som Fixaren har med sig till dig som kund för att kunna utföra uppdraget. Olycksfallsförsäkring Tar hand om personskador på Fixaren som denne råkar ut för på väg till eller från samt under uppdraget. Vid ett försäkringsärende ska en anmälan göras till reklamationsavdelningen via hemsidan. Ställ en fråga via chatten
  • Hur skiljer ni er från andra företag?
    Enkel bokning och tydlig betalning ⚡ Boka enkelt i 3 steg. Inga budgivningar eller offerter. Inga dolda avgifter – vi står för trängselskatt och framkörning. Betalning via Klarna för en enkel och trygg upplevelse. Vi Cyklar – Grön Service 🌱 Snabbare service: Inga parkeringsproblem – vi sparar tid och kommer fram snabbt. Tar jobb där andra tvekar: Till exempel i stadskärnor där andra företag undviker på grund av parkering Ingen gig plattform ✋🏼 Hög kvalitet: All vår personal är direkt anställd av oss för att säkerställa högsta standard på tjänsterna. Pålitliga medarbetare: Du får alltid hjälp av erfarna och engagerade medarbetare. Rättvisa villkor: Vi erbjuder våra anställda rättvisa arbetsvillkor och konkurrenskraftiga löner. Vårt mål är att ni ska känna er trygga och nöjda genom hela processen. Vi är här för er, och vårt engagemang sträcker sig långt bortom själva projektet. Ställ en fråga via chatten
  • Är ni en Gig plattform?
    Nej vi är inte ett gig-företag. Alla våra hantverkare och medarbetare är anställda hos oss. Vi erbjuder schyssta och rättvisa arbetsvillkor för hela teamet. Vi bygger ett starkt team där varje individ känner sig värderad och respekterad. Genom att investera i våra anställda säkerställer vi hög kvalitet på utfört arbete professionalism i varje projekt. 💚 Tack för att du stödjer en verksamhet som står för rättvisa och kvalitet! Läs mer om vår modern slavery policy Ställ en fråga via chatten
  • Får jag pengarna tillbaka vid avbokning?
    Ja. Om du avbokar 24 timmar innan jobbet ska utföras betalas hela summan tillbaka. Ställ en fråga via chatten
  • Kan jag ändra datum och tid på min beställning?
    Det går inte att boka om en tid i appen. Du måste först avboka din beställning och sedan boka ett nytt datum & tid. Detta 24 timmar innan jobbet ska utföras för att få tillbaka pengarna. Ställ en fråga via chatten
  • Hur säkert är det att få hem en Fixare?
    Alla våra Fixare genomgår en process innan dom blir kallade på en intervju Dvs. att samtliga Fixare är: Minst 18 år Kontrollerade i belastningsregistret Id-Kontrollerade Kunskapstestade Därefter blir dom kallade på intervju Går dom vidare blir fixarna anställda av i-fix Home. Utöver detta rankas det utförda arbetet av våra kunder efter utfört uppdrag. Ställ en fråga via chatten
  • Vilken fixare får jag, kan jag välja?
    Den fixare som är tillgänglig i din zon och först accepterar din bokning är den fixare som kommer hjälpa dig. I appen kan du se namn och profilbild på den fixare som accepterat din bokning. Fixaren ser ditt telefonnummer i appen och kontaktar dig på telefon strax innan besöket. Ställ en fråga via chatten
  • Kan jag lämna bostaden innan Fixaren är klar med uppdraget ?
    Nej. Enligt vår policy får Fixaren inte vistas ensam i din bostad. Ställ en fråga via chatten
  • Öppetider?
    Du kan boka en fixare eller bilvårdare alla dagar mellan 08:00 - 20:00 i appen Öppetider för vår kundservice är alla dagar mellan 08:00 - 20:00 Stängt: Midsommarafton, midsommardagen, julafton, juldagen, nyårsafton och nyårsdagen. Ställ en fråga via chatten
  • Var är ni verksamma / vad har ni för service område
    Just nu är vi verksamma i Stockholm Du kan alltid testa ditt postnummer i appen för att se om vi är aktiva i din zon. Ställ en fråga via chatten
  • Hjälper ni företagskunder också?
    Vi hjälper gärna företagskunder. Notera att RUT-avdraget endast är giltigt för privatpersoner. Som företag har man istället möjligheten att dra av momsen på 25 %. Ställ en fråga via chatten
  • Hur lång tid tar det att få svar från er kundsupport?
    Vi svarar oftast inom några minuter, men beroende på ärendets art kan det ta upp till 24 timmar på vardagar. Vi gör vårt bästa för att hjälpa dig så snabbt som möjligt!
  • Betalningsprocess för RUT tjänster ?
    1. Efter genomfört arbete hanterar vi din RUT ansökan med Skatteverket 2. i-fix Home reserverar alltid hela summan inklusive RUT via Klarna 3. Efter att Skatteverket godkänt ditt RUT-avdrag krediterar vi "betalar tillbaka" 50% av ditt reserverade belopp eller det belopp Skatteverket godkänt Fördelar - Vi skickar ingen faktura till dig på halva RUT-kostnaden - Blir din Rut ansökan inte beviljad drar vi kostnaden från det "reserverade beloppet" hos Klarna Ställ en fråga via chatten
  • Hur gör jag om jag vill nyttja RUT-avdraget?
    I appen bockar du för "Nyttja Rut-avdrag" För att nyttja RUT-avdraget måste du eller personen du beställer tjänsten åt, helt eller delvis bo i bostaden där tjänsten utförs. Du kan även utföra en RUT-berättigad tjänst på dina föräldrars folkbokförings adress, men göra RUT-avdraget på ditt personnummer (om du är över 18 år) En väldigt uppskattad present för våra äldre. Skriv isf ditt personnummer men dina föräldrars adress när du bokar, samt bocka för"Tjänsten utförs i mina föräldrars bostad" Klicka på länk för att se instruktionsvideon Läs mer om vad som gäller RUT-avdrag på Skatteverkets Hemsida Ställ en fråga via chatten
  • Varför syns ingen återbetalning av det reserverade RUT-beloppet på mitt bankkonto?
    🚨 Notera att när RUT-beloppet återbetalas kan transaktionsdatumet i ditt bankutdrag visas som samma dag som ditt ursprungliga köp. Detta innebär att om Skatteverket godkänner ditt RUT-avdrag och i-fix Home återbetalar det godkända beloppet en vecka efter köpet, kommer återbetalningen att synas i ditt bankkonto som om den skedde samma dag som köpet. 💡 Viktigt att veta: Denna återbetalning kommer från i-fix Home via Klarna, inte från Skatteverket. Om du valt att nyttja RUT-avdrag vid köpet, reserverades hela beloppet inklusive det förväntade RUT-avdraget. Så här fungerar processen: Efter att arbetet är slutfört skickar i-fix Home in din RUT-ansökan till Skatteverket. Vi reserverar hela beloppet inklusive RUT-avdrag via Klarna. När Skatteverket godkänt ditt RUT-avdrag återbetalar vi 50% av det reserverade beloppet, eller det belopp som godkänts av Skatteverket. Kontakta gärna vår kundtjänst om du har frågor!
  • Hur ser er policy ut för hantering av personuppgifter och integritet?
    Här kan du läsa mer om hur i-fix Home hanterar personuppgifter, GDPR och vår integritetspolicy: GDPR & Integritetspolicy
  • Ångerrätt
    i-fix Home följer distansavtalslagen, vilket innebär att du som kund har rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar från köpdatumet. Ångerrätten regleras enligt Lag (2005:59) om distansavtal och avtal utanför affärslokaler. För att utöva din ångerrätt måste du meddela oss genom att skicka ett mail till vår kundservice inom 14 dagar från ditt köp. Viktigt att notera: Ångerrätten gäller inte om tjänsten har påbörjats eller produkten har levererats inom 14 dagar från ditt köp, och du har samtyckt till detta. Ångerrätten gäller inte för specialtillverkade produkter enligt kundens specifikationer eller tjänster som har en personlig prägel, exempelvis kabeldragning eller abonnemangstjänster. Vid frågor om ångerrätten är du välkommen att kontakta vår kundservice.
  • Hur gör jag en reklamation?
    Vi strävar alltid efter nöjda kunder, men vänligen notera att vi inte tar emot reklamationer via telefon eller mail. För att göra en reklamation följer du dessa steg: Fyll i reklamationsformuläret här. Vi hanterar ditt ärende så snart som möjligt och återkommer ofta inom 24 timmar på vardagar. Vi kontaktar fixaren för att få information om det aktuella uppdraget. Efter det kommer vi att återkoppla till dig med en lösning. Vi ser till att hantera din reklamation på bästa sätt.
  • Hur många fixare skickas vanligtvis för varje bokning?
    Vanligtvis skickas 1-2 fixare beroende på vilken typ av uppdrag som ska utföras.
  • Hur långt i förväg behöver jag boka en fixare?
    Du kan boka din fixartjänst upp till 24 timmar innan den ska utföras.
  • Kan jag få en offert innan jag bestämmer mig för att boka en tjänst?
    Vi skickar inga offerter, utan erbjuder endast fasta priser direkt i appen.
  • Kan jag schemalägga en fixartjänst på en specifik tidpunkt?
    Ja, du bestämmer själv vilken tid fixaren ska komma ut till dig.
  • Kan jag få en fast tid för fixartjänsten eller bara en tidsram?
    Du väljer själv vilken tid du vill att fixartjänsten ska utföras. Vi erbjuder en flexibel tidsram, men vi kan tyvärr inte garantera en exakt fast tid.
  • Hur lång tid tar det normalt att få en fixartjänst utförd?
    Tiden det tar att få en fixartjänst utförd kan variera beroende på flera faktorer. Bland annat beror det på vilken typ av tjänst du har bokat, samt hur komplext uppdraget är. Vissa uppdrag kan vara snabbare att genomföra, medan andra kan kräva mer tid och förberedelse. Vi strävar alltid efter att utföra tjänsten så effektivt och noggrant som möjligt. Om du har särskilda tidsönskemål kan du gärna diskutera detta med din fixare när uppdraget bokas.
  • Kan jag boka en fixare för samma dag?
    För tillfället kan du endast boka en fixare 24 timmar innan uppdraget ska utföras.
  • Finns det några extra avgifter utöver priset för tjänsten?
    Nej, du betalar endast det pris du ser i appen – vi har inga dolda avgifter. Vi debiterar INTE för: Framkörningsavgifter Tullavgifter Etableringskostnader Servicebil (vi cyklar 🚲 😊) Däremot kan du välja att beställa extra tjänster när fixaren är på plats, och dessa kan medföra extra kostnader.
  • Prislista?
    Tv montering799 kr (Efter RUT)Möbelmontering / tim599 kr (Efter RUT)Montering av gardinstänger/skenor523 kr (Efter RUT)Hänga upp hyllor / tim599 kr (Efter RUT)Hänga upp tavlor & speglar 599 kr (Efter RUT)Kratta löv 599 kr (Efter RUT)Whiteboard montering799 kr (Efter RUT)Däckbyte hos dig599 krBiltvätten hos dig 398 kr
  • Lägg till tjänster i din beställning
    Kom på fler saker du vill få fixat efter att du redan har gjort din beställning? Kanske vill du ta ned gamla gardinstänger innan de nya sätts upp? Inga problem – vi ordnar det! Om en fixare redan är på väg för ditt första uppdrag kan du till och med välja samma person för det nya fixet. Observera att det är fixaren som avgör om det extra arbetet går att utföra på plats. Vanliga frågor: Varför kan jag inte lägga till en tjänst i min befintliga beställning? Du kan inte direkt lägga till en ny tjänst i din ursprungliga beställning. Däremot kan du, i samråd med fixaren, förlänga tiden om du behöver mer hjälp. Kom ihåg att det alltid är bäst att vara så tydlig som möjligt från början med vad du vill ha utfört.
  • Vilka tjänster erbjuder vi?
    Här är en lista på de tjänster vi erbjuder i appen: TV-montering Möbelmontering Montering av gardinstänger/skenor Hänga upp hyllor Hänga upp tavlor och speglar Kratta löv Whiteboard-montering Däckbyte hos dig Biltvätt hos dig Fler tjänster tillkommer snart!
  • Hur långt innan kan jag avboka?
    Du kan avboka när du vill i appen. För att undvika att bli debiterad måste avbokningen ske minst 24 timmar innan den bokade tjänsten.
  • Tar ni med skruv och plugg?
    Ja, vi ser alltid till att ha de vanligaste fästmaterialen med oss! I första hand använder vi dock skruvar och pluggar som följer med din produkt, eftersom dessa ofta är bäst anpassade för just den produkten. Men oroa dig inte om du saknar något! Vi bjuder på vanliga fästmaterial som skruvar, pluggar, gipsankare, skivexpander och skruvkrokar. Så om du till exempel vill montera en hylla på en gipsvägg men saknar rätt plugg, så ordnar vi det åt dig!
  • Hur betalar jag för fixartjänsterna?
    Du betalar enkelt via Klarna i appen, i sista steget när du slutför din beställning.
  • Jag får ett felmeddelande när jag försöker betala, vad ska jag göra ?
    Om du får ett felmeddelande när du försöker betala, kan du hitta mer information om vad du kan göra genom att besöka denna länk från Klarna: Jag får ett felmeddelande när jag försöker betala, vad ska jag göra? – Klarna På sidan får du vägledning om hur du kan lösa vanliga betalningsproblem och vad du kan göra om betalningen inte går igenom.
  • Min betalning gick inte igenom, vad ska jag göra?
    Om din betalning inte gick igenom, kan du få hjälp och läsa mer om möjliga lösningar via följande länk från Klarna: Jag får ett felmeddelande när jag försöker betala, vad ska jag göra? – Klarna Där hittar du detaljerade steg för att åtgärda problemet. Om du behöver ytterligare assistans kan du också kontakta Klarnas kundtjänst.
  • Har min betalning tagits emot?
    För att kontrollera om din betalning har tagits emot, kan du hitta mer information och statusuppdateringar via följande länk från Klarna: Har min betalning tagits emot? – Klarna Om du fortfarande har frågor kan du även kontakta Klarnas kundtjänst för ytterligare hjälp.
  • Varför ser jag två ordrar i appen när jag bara har gjort ett köp?
    En order kan ibland delas upp eftersom tjänsterna utförs separat. Varje tjänst visas i appen som en separat order. En faktura skapas sedan för samtliga tjänster du bokat i Klarna checkout när du slutför betalningen. Logga in i appen för att se betalningsinformation och uppdateringar om ditt fix under "Kommande fix." Relaterade artiklar: Kommande fix
  • Varför godkändes inte mitt köp med Klarna?
    Här hittar du mer information om vad du kan göra https://www.klarna.com/se/kundservice/varfor-godkandes-inte-mitt-kop-med-klarna/
  • Hur lång tid tar en återbetalning?
    Hur lång tid tar en återbetalning? Vid avbokning 24 timmar innan bokad tjänst behandlas återbetalningen inom 1-2 arbetsdagar. Vid reklamation återbetalas betalningen i enlighet med i-fix Home’s avbokningspolicy. Efter det behandlas återbetalningen av Klarna inom 5-7 arbetsdagar. Logga in i Klarna-appen för att se status på din senaste reklamation eller ångrade order. Här hittar du mer information om återbetalning: Hur lång tid tar en återbetalning? Relaterade artiklar: i-fix Home’s återbetalningspolicy
  • Varför ser jag inte mitt köp i Klarna-appen?
    Om du valde "betala med kort" som betalningssätt när du genomförde beställningen, kopplas din order inte till ett Klarna-konto. Därför syns den inte i Klarna-appen, och du får inte heller en orderbekräftelse från Klarna via e-post. Du får dock alltid en orderbekräftelse från i-fix Home, oavsett vilket betalningssätt du har valt. Endast om du väljer "betala med Klarna" som betalningssätt syns din order i Klarna-appen, och du får en bekräftelse via e-post från Klarna. Om du väljer "betala med Klarna" kan du fortfarande betala med kort, men skillnaden är att din order då kopplas till ditt Klarna-konto. Detta gör att du ser din order i appen och får en ordernotis samt en "köpbekräftelse" via e-post. Betalsida skärmdump
  • Varför ser jag inte min order i Klarna-appen?
    Om du valde "betala med kort" som betalningssätt när du genomförde beställningen, kopplas din order inte till ett Klarna-konto. Därför syns den inte i Klarna-appen, och du får inte heller en orderbekräftelse från Klarna via e-post. Du får dock alltid en orderbekräftelse från i-fix Home, oavsett vilket betalningssätt du har valt. Endast om du väljer "betala med Klarna" som betalningssätt syns din order i Klarna-appen, och du får en bekräftelse via e-post från Klarna. Om du väljer "betala med Klarna" kan du fortfarande betala med kort, men skillnaden är att din order då kopplas till ditt Klarna-konto. Detta gör att du ser din order i appen och får en ordernotis samt en "köpbekräftelse" via e-post. Betalsida skärmdump
  • Var hittar jag min faktura?
    Vi skickar din faktura via mejl så snart uppdraget är slutfört. Om du har använt RUT-avdrag får du fakturan efter att vi har behandlat din RUT-ansökan hos Skatteverket. Du kan även se dina fakturor och ordrar genom att logga in i Klarna-appen. Klarna skickar dessutom ett e-postmeddelande med fakturan när i-fix Home slutfört uppdraget. Om du inte hittar fakturan i din inkorg, kontrollera gärna din skräppost. Bra att veta: Har du skyddad identitet, kontakta Klarnas kundtjänst för mer information. Relaterade artiklar Hur lång tid tar det innan jag får mina pengar för RUT? Jag har inte fått mitt fix utfört. Måste jag betala?
  • Hur betalar jag för fixartjänsterna?
    Du betalar enkelt via Klarna i appen i sista steget när du lägger din beställning.
  • Varför kan jag inte välja fakturabetalning i kassan?
    Om du inte ser faktura som betalningsalternativ i kassan kan det bero på följande orsaker: Felaktig adress: Om du anger en annan adress än din folkbokföringsadress, kan Klarna neka fakturabetalning på grund av bedrägeririsk. Kreditkontroll: Om du inte blir godkänd i kreditkontrollen kan det påverka tillgången till fakturabetalning. Du kan prova att genomföra köpet med ett lägre belopp, eftersom kreditbedömningen alltid är individuell. För mer information om varför köpet inte går igenom, vänligen kontakta Klarnas kundtjänst.
  • Hur mycket återstår att betala?
    i-fix Home hanterar inte betalningsärenden. För information om hur mycket som återstår att betala, vänligen kontakta Klarnas kundservice. Du kan också logga in på Klarna.com för att se din uppdaterade faktura och få information om betalning.
  • Vilka betalningsalternativ finns?
    Dom betalningsalternativ vi erbjuder går via Klarna - Betala direkt (kortbetalningar och Klarna direkt) - Betala senare (faktura) samt Dela upp (delbetalningsplan 6, 12, 24 och 36 månader och flexibla betalningar). Visar det sig att du inte godkänns av Klarna erbjuder vi förskottsbetalning med Swish. Swish-betalningar görs till 123 685 16 53 och kan i dagsläget endast hanteras av kundtjänsten. Ställ en fråga via chatten
  • Betyg & Statistik
    Betyg Ditt betyg speglar procentandelen av de stjärnbetyg ett uppdrag har fått. Du kan betygsätta uppdraget efter att det har slutförts. Observera att du betygsätter själva uppdraget, inte fixaren. Med detta system hoppas vi skapa en bättre och mer pålitlig upplevelse för dig som kund.
  • Hur kan jag ge feedback på fixartjänsten jag har fått?
    När fixaren har avslutat uppdraget kan du betygsätta din tjänst direkt i appen: Klicka på "Mina beställningar" (användarikonen) längst ner till höger. Under "Fixat" hittar du uppdraget du vill betygsätta. Klicka på uppdraget och lämna ditt betyg. Tack för din feedback!
  • Hur fungerar appen för att beställa fixartjänster?
    Välj den tjänst du behöver. Välj tid och datum för när du vill att tjänsten ska utföras. Betala enkelt med Klarna. Det är allt! 😊
  • Hur loggar jag in?
    Öppna i-fix Home-appen på din enhet. Fyll i din e-postadress och lösenord. Klicka på Logga in.
  • Hur laddar jag ner appen?
    Här kan du ladda ner appen: iOS: Ladda ner från App Store Android: Ladda ner från Google Play
  • Hur ändrar jag mitt personnummer?
    På grund av GDPR är ditt personnummer inte synligt i appen. Om du behöver ändra ditt personnummer kan du mejla oss, så hjälper vi dig att uppdatera det.
  • Hur kan jag begära att mina personuppgifter ska raderas ?
    Klicka på "Min profil" (ikonen längst ned till höger). Klicka på kugghjulet uppe till höger. Skrolla längst ned och välj "Radera konto." Du kan när som helst radera ditt konto och avsluta din användning av appen. När du raderar kontot tas dina personuppgifter bort permanent, och i-fix Home kan inte återställa dem. Vad händer efter att kontot raderas? Du kommer inte längre kunna logga in på ditt i-fix Home-konto. Du kommer inte kunna se tidigare betalningar eller köp. Dina personuppgifter raderas permanent, förutom viss information som vi enligt lag måste behålla (enligt vår dataskyddspolicy). När kan radering nekas av i-fix Home? Om du har en pågående bokning. För att uppfylla rättsliga krav. För att fastställa, försvara eller göra gällande rättsliga anspråk. Relaterade artiklar Hur kan jag begära att mina personuppgifter ska raderas?
  • Hur raderar jag mitt konto?
    i-fix Home appen Klicka på "Min profil" (ikonen längst ned till höger). Klicka på kugghjulet uppe till höger. Skrolla längst ned och välj "Radera konto." Du kan när som helst radera ditt konto och avsluta din användning av appen. När du raderar kontot tas dina personuppgifter bort permanent, och i-fix Home kan inte återställa dem. Vad händer efter att kontot raderas? Du kommer inte längre kunna logga in på ditt i-fix Home-konto. Du kommer inte kunna se tidigare betalningar eller köp. Dina personuppgifter raderas permanent, förutom viss information som vi enligt lag måste behålla (enligt vår dataskyddspolicy). När kan radering nekas av i-fix Home? Om du har en pågående bokning. För att uppfylla rättsliga krav. För att fastställa, försvara eller göra gällande rättsliga anspråk. Webläsare Eftersom vår tjänst är appbaserad sker all kontohantering direkt i appen. För att radera ditt konto, vänligen följ anvisningarna ovan. Relaterade artiklar Hur kan jag begära att mina personuppgifter ska raderas?
  • Hur ändrar jag min hemadress för ett fix?
    För att ändra din hemadress, logga in i appen och följ dessa steg: Klicka på ikonen för "Användare" längst ner i högra hörnet. Klicka på kugghjulet högst upp i högra hörnet. Uppdatera din hemadress och klicka på Spara ändringar. Bra att veta: Den registrerade adressen vid bokningstillfället är där vi kommer utföra uppdraget. Om du uppdaterar din adress efter att en beställning redan är lagd, vänligen meddela oss för att säkerställa att vi kommer till rätt plats. Obs: Din registrerade adress är den adress du anger när du skapar ditt konto i i-fix Home-appen. Relaterade artiklar Jag behöver hjälp på en annan adress Folkbokföringsadress
  • Hur ändrar jag min e-postadress?
    Logga in i appen. Klicka på ikonen för "Användare" längst ner i högra hörnet. Klicka på kugghjulet högst upp i högra hörnet. Uppdatera din e-postadress och klicka på Spara ändringar. Vad händer sen? Vi skickar en verifieringskod till din nya e-postadress. Ange koden i appen för att bekräfta ändringen. Om du inte får verifieringsmejlet, kontrollera din skräppostmapp och kontrollera stavningen av e-postadressen innan du begär en ny kod.
  • Hur ändrar jag mina uppgifter?
    Logga in i appen. Klicka på "Användare"-ikonen längst ned i högra hörnet. Klicka på kugghjulet högst upp i högra hörnet. Ändra dina uppgifter och klicka på "Spara ändringar".

©2025 av i-fix Home

bottom of page